Известие

Collapse
No announcement yet.

Отстраняване на клапи на колектор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отстраняване на клапи на колектор

    Колеги,някой махал ли си е клапите на всмукателният колектор?Поразтърсих се във форума но няма много инфо.Интересува ме има ли разлика във работата на мотора,вървене и т.н.и дали не е по-добре да се почисти перфектно и да си остане с тях?Също ме интересува нужен ли е софт за "новия" колектор.Моторa е 2.4 JTDm и в момента клапите ми са се откачили и си "звънкат" и другата седмица смятам да ги махам та ми е интересно има ли колеги с опит.Поздрави и благодаря предварително!
    Last edited by 0888; d.m.y г., 09:19.

  • #2
    Първоначално публикувано от 0888 Покажи съобщение
    Колеги,някой махал ли си е клапите на всмукателният колектор?Поразтърсих се във форума но няма много инфо.Интересува ме има ли разлика във работата на мотора,вървене и т.н.и дали не е по-добре да се почисти перфектно и да си остане с тях?Също ме интересува нужен ли е софт за "новия" колектор.Моторa е 2.4 JTDm и в момента клапите ми са се откачили и си "звънкат" и другата седмица смятам да ги махам та ми е интересно има ли колеги с опит.Поздрави и благодаря предварително!
    Ние в сервиза мсе махали на 2 коли и нямат проблеми,просто трябва да се остави мотора да си се движи,и няма да ги хване компа.Даже според мен колата тръгна много по-добре след интервенцията,но да не забравяме че колектора беше изчистен перфектно.Другия вариант е да се ремонтира,става и издържа много повче от оригиналното закрепване.Имаш тези два варианта и трети-нов колектор
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      Третия вариант е ......Ще ги махам значи,но какво се разбира колега под това да се движи мотора,в какъв смисъл?Моторчето което движи клапите ли да се остави да си работи?Моите клапи се откачиха(не знам дали е опасно да се кара така между другото)и компа не ги лови.Доколкото знам проблема(по специално при БМВ) е че когато моторчето ги напъва да се затварят и нагара пречи,тогава се чупят и става....салата марули.Сега моите за момента са в "безтегловност".дали не може да стане някоя беля за 2-3дена каране ми е интересно и ако знаеш колега да ми споделиш.
      Last edited by 0888; d.m.y г., 14:08.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от 0888 Покажи съобщение
        Третия вариант е ......Ще ги махам значи,но какво се разбира колега под това да се движи мотора,в какъв смисъл?Моторчето което движи клапите ли да се остави да си работи?Моите клапи се откачиха(не знам дали е опасно да се кара така между другото)и компа не ги лови.Доколкото знам проблема(по специално при БМВ) е че когато моторчето ги напъва да се затварят и нагара пречи,тогава се чупят и става....салата марули.Сега моите за момента са в "безтегловност".дали не може да стане някоя беля за 2-3дена каране ми е интересно и ако знаеш колега да ми споделиш.
        Точно така моторчето за движене на клапите трябва да е включено,иначе за 2-3 дни не би трябвало да е проблем,но не повечеХората карат с месеци такаА това че сега са откачени и компа не ги лови какво ти говори,че като ги махнеш пак няма да ги хваща,и няма как
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Ok,благодаря колега!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Ние в сервиза мсе махали на 2 коли и нямат проблеми,просто трябва да се остави мотора да си се движи,и няма да ги хване компа.Даже според мен колата тръгна много по-добре след интервенцията,но да не забравяме че колектора беше изчистен перфектно.Другия вариант е да се ремонтира,става и издържа много повче от оригиналното закрепване.Имаш тези два варианта и трети-нов колектор

            Колега под ремонтиране и издържане повече какво се разбира и правехте ли нещо по софта?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от 0888 Покажи съобщение
              Колега под ремонтиране и издържане повече какво се разбира и правехте ли нещо по софта?
              Не не се пипа софта,просто се ремонтират клапите,стига да го позволява самия колектор,ако не са износени много леглата на клапите.Така и така всичко се вижда на свален колектор
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Мерси колега,тази седмица ще ги махам и ще споделя как е.

                Comment

                Working...
                X